Amstel Gold Race - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Amstel Gold Race - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Amstel Gold Race

Door: Jantien

Blijf op de hoogte en volg

17 April 2005 | Nederland, Valkenburg

Hey Luitjes,

De eerste tocht is 16 april gefietst door het Van Hall Team. Dit keer bestaande uit Bernarda, Marieke, Chiel, Robin (een vriend van Jantien) en Jantien. Dit was niet zomaar een tocht, nee...de enige echte tourversie van de Amstel Gold Race! Jammer genoeg hebben we de eerste 50 km alleen maar regen gehad. Helemaal doorweekt en koud hebben we toch allemaal, na 125 km, de finish weten te bereiken.

Voor meer info ga naar: www.amstelgoldrace.nl

Gegroet, Jantien

  • 17 April 2005 - 14:48

    Raymond:

    Cool de eerste van dit jaar zit er dus op. Lijkt me vies tegenvallen zo in een nat pak op de fiets. Hoeveel tours gaan jullie nog doen?

    mzzlRaymond

  • 17 April 2005 - 18:59

    Jantien:

    Iig de elfmerentocht en de elfstedentocht. Lijkt het je niet wat Raymond om deel te nemen aan het enige echte Van Hall Team???

  • 17 April 2005 - 19:52

    Raymond:

    Het is natuurlijk best stoer om de elfstedentocht te fietsen. Wanneer is deze percies? Ik heb zelf het weekend van 7 mei de elfstedenroeiwedstrijd en het weekend van 15 mei heb ik een andere wedstrijd.

  • 18 April 2005 - 06:58

    Elianne:

    Nou gefeliciteerd allemaal met deze overwinning! Jammer dat M en ik er niet bij konden zijn maar ik heb natuurlijk wel aan jullie gedacht zaterdag. Vooral toen de regen met bakken uit de hemel kwam.. Hey maar we kunnen best het team uitbreiden. Denk dat er best animo is op het Van Hall. (na onze goede verdiensten vorig jaar tijdens de 11steden) En misschien kunnen we dan ook wat sponsors versieren bv voor helmen? Groetjes Elianne

  • 18 April 2005 - 07:51

    Marieke En Chiel:

    Wat een barre tocht was dat zeg! Maar we zijn geen mietjes en hebben hem uit gereden. Jaja...
    Volgend jaar weer he? En dan zijn Ellie en Milene er ook bij :)(En raymond?)
    (250 km dan maar?)

  • 18 April 2005 - 19:55

    Jantien:

    Raymond, tweede pinksterdag! Tis alleen lastig om nu nog in te schrijven, want dan heb je waarschijnlijk een andere starttijd. Is niet zo gezellig. Chiel, zo mag k het horen!

  • 18 April 2005 - 20:13

    Raymond:

    Oh dat is wel jammer had me echt super leuk geleken. maar als ik niet met de rest kan starten doe ik het maar niet. En ik heb 15 mei eerst een roei wedstrijd dus ik zal dan ook al aardig kapot zijn.

  • 19 April 2005 - 17:30

    Jantien:

    Hey Luitjes, wat zijn jullie plannen voor koninginnendag? Valt er wat te beleven in Leeuwarden op de dag des koningin?

  • 19 April 2005 - 17:54

    Ber:

    Plannen voor Koninginnedag? In Leeuwarden is overdag een rommelmarkt + terrasjes en 's avond is het vast errug gezellig in de kroegjes!Hoe meer mensen hoe beter zou ik zeggen! Wie hebben er allemaal plannen om langs te komen dan?

  • 19 April 2005 - 19:09

    Elianne:

    JA ik heb plannen om langs te komen met Koninginnedag! De dag erna is het 11-merentocht toch? Kunnen Milen en ik bij jou (ber) blijven slapen? Oja en aanstaande donderdag heb ik ook plannen om naar Lwarden te komen. (als ik bij jou kan slapen Ber maar daar bellen/mailen/smsen/msnen nog wel over)Wie gaan er nog meer? En de plannen van 5 mei zijn er natuurlijk ook nog. Dirk heeft al vrij gekregen voor 6 mei. Evert wilde ook komen, Stef leek het ook heel leuk en Evert en/of DJ gaat Gerland ff polsen. Kom jij ook Jantien??

  • 24 April 2005 - 17:13

    Jantien:

    hey, 5 mei gaat niet lukken, want heb dan een verjaardag. Met koninginnendag kom ik waarschijnlijk ook naar Leeuwarden toe. Elianne, ga je as. donderdag naar leeuwarden of ben je al geweest?

  • 24 April 2005 - 17:27

    Jantien:

    O ja, ik vier zaterdag avond 21 mei mn verjaardag. Eerst voorzitten en dan stappen in Volendam. Jullie zijn allen van harte welkom. Slaapplaatsen kunnen geregeld worden, want mn ouders zijn op vakantie. Graag hoor ik of je komt en wat je wil drinken.

  • 24 April 2005 - 18:22

    Jantien:

    Ben ik weer. Ik zat ff te denken: Van Hall Teamleden; is het niet wat om (nog wat) professioneler te worden en via het Van Hall het team uit te breiden? Kunnen we een oproep plaatsen via het van Hall en Jelmar (Communicatie Van Hall) vragen om extra sponsoring (bijv. in de vorm van broekjes/handschoenen ofzo). Als iedereen het er mee eens is kan ik wel ff een voorstelletje schrijven. Denk er maar over na, we hebben het er volgend weekend over.
    Grtjs

  • 25 April 2005 - 20:36

    Elianne:

    Hoi!
    Jantien, ik was afgelopen donderdag in lwarden. Was wel weer leuk en heel vertrouwd (was redelijk brak vrijdag)Met Koninginnedag zijn Milen en ik ook van de partij.Jammer dat je 5 mei niet kunt zeg! Dan gaan er juist wel meer. Zoals ik eerder al had getypt, lijkt het me leuk om het team uit te breiden maar goed ik zit niet meer op t Van Hall dus hier heb ik verder weinig over te zeggen. (mag blij zijn dat ik nog in de gele trui mag fietsen)En ik wil naar je verjaardag komen! Weet je wat: ik kom gewoon hoe dan ook. Ik wil dat Volendam nu wel eens zien. Slapen lijkt me fijn dan kan ik lekker drinken. (bier is goed genoeg)
    doeiiiiiii groetjes Elianne

  • 26 April 2005 - 14:42

    Jantien:

    Ik ben vrijdag middag in Leeuwarden. We bellen wel even om wat af te spreken voor zaterdag. Als jullie vr. avond nog wat gaan doen hoor ik het graag! Gezellig Elianne, dat je naar mn verjaardag komt! Top! Grtjs

  • 26 April 2005 - 16:18

    Raymond:

    Dag mensen,

    Het is druk geworden hier op het gastenboek. Erg veel berichtjes over feesten ed. Ik ben waarschijnlijk niet met Koninginnedag in Leeuwarden of het moet zo uitpakken met het roeien dat het onmogelijk is om naar het zuiden te gaan.

    Ik heb jou verjaardag al in mijn agenda staan Jantien dus als er een pilsje is en een plekje waar ik mijn matje kan uitrollen kan het niet meer kapot.

    groet Raymond

  • 26 April 2005 - 16:38

    BB:

    Hey! Lijkt me ook leuk om naar je verjaardag te komen Jantien! MOet nog wel ff kijken met vervoer enzo. Dus bij deze: Wie gaan er vanaf het noorden naar Noord-Holland?? Kunnen we misschien samen reizen!

  • 27 April 2005 - 14:44

    Jantien:

    Leuk dat jullie naar mn verjaardag willen komen! Ber, je kan toch gewoon op de fiets komen? Is slechts 150 km :). Ray, pilsje en bedje moet lukken.

  • 27 April 2005 - 20:21

    Dj:

    dag allemaal! hier maar weer eens een berichtje op mn eigen site.en uiteraard een beetje die van ray ;-)
    Ik vermaak me hier wel inhet zuidenen heb het erg druk met het werk. Maar ik hoop toch wel ff op je verjaardag te kunnen komen jan10.Moet goed komen.
    Verder spreek ik jullie nog
    gegroet
    dj

  • 28 April 2005 - 12:10

    Marieke:

    Hey hallo allemaal! Leuk al die uitnodigingen en feestdagen, maar ik werk weer in de horeca. Tja... en dan moet ik meestal werken in het weekend en op feestdagen. Wel een beetje jammer. Maar als ik vrij laat ik het weten.

    groetjes marieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Valkenburg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 156
Totaal aantal bezoekers 17365

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: