Bliksembezoek van Jantien - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Bliksembezoek van Jantien - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Bliksembezoek van Jantien

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg

24 April 2006 | Nederland, Amsterdam

Naar het schijnt heeft Jantien vrijdag 21 april een top-secret presentatie gegeven over haar top-secret werkzaamheden in het buitenland. Er wordt daarom ook niet veel losgelaten over wat ze nu allemaal heeft gedaan de afgelopen maanden. Ze beweert dat ze ontelbaar veel vluchten heeft gemaakt naar diverse locaties in Europa. Daarnaast is ze een aantal keer gesignaleerd op ski-pistes, heeft ze laatst nog een bezoekje gebracht aan Zwitserland en is ze op expeditie ge-weest in Parijs. Al met al hebben wij geen idee wat ze nu doet maar het lijkt ons allemaal niet erg vervelend………

Op 20 april moet er een toost uitgebracht worden op haar slagen, het slagen van haar Suzan en de verjaardag van Kees Jan. Ook hier moest het e.e.a. under cover plaatsvinden. De gasten wa-ren verplicht zich sportief te kleden. Van de gasten heeft Jantien voornamelijk reisboeken en ver-zorgingsproducten gekregen. Dit laatste zal dan wel een hint zijn en de reisboeken komen na-tuurlijk van pas voor haar top-secret werk.

Na het feest hebben we kunnen overnachten in het plaatstelijke hotel Anoeska
De volgende ochtend had iedereen de tijd nodig om bij te slapen. Echter Jantien was er vroeg bij om top-secret dvd-tjes te bekijken. Na het ophalen van de auto’s is er door bepaalde iemanden ijs gegeten op de dijk in Volendam. Eer ritje over de dijk is alleen toegestaan voor bussen vol rolator’s en incontinentiemateriaal afkomstig van de bejaardentehuizen. Na de dijk is er een wan-deling door Edam gemaakt met de hond. Interessante conclusies na de wandeling zijn:
- Raymond is nog dommer dan Rocky de Hond
- DJ heeft een kilometer restrictie voor het lopen
- Jantien is vergeten dat ze haar Hond in het engels moet aanspreken en niet in het Neder-lands.

Na dit bliksembezoek heeft DJ Jantien ergens langs de snelweg uit de auto gegooid. Haar top-secret special agent heeft haar als het goed is van de vluchtstrook opgepikt met een oude sport-auto die twee jaar stil heeft gestaan in een garage. Hiermee zouden ze ff 1000 km naar Frankrijk rijden.

To be continued…………………

  • 24 April 2006 - 17:48

    Bond:

    wel aardig verwoord secret agent 008

    greetings 007

  • 24 April 2006 - 17:56

    Bondmeisje:

    Het verhaal loopt inderdaad over van de seret messages. Ook heeeel opmerkelijk dat Elianne vandaag op twee plekken tegelijk kon zijn vandaag. Alles is natuurlijk mogelijk in de Bond-wereld. Niets is uitgesloten. Vooral niet in de wereld die Jantien heet.

  • 24 April 2006 - 21:36

    B110:

    Hier B110.
    Ben aangekomen in mijn secret schuilplaats in het zuiden van Frankrijk. Na het openen van de bijgevoegde foto's zullen deze zichzelf vernietigen.

  • 25 April 2006 - 10:08

    00Ray:

    Hey Bondmeisje

    Zoals je ziet heb ik Elianne niet erg succesvol als dekmantel gebruikt.....


  • 25 April 2006 - 17:38

    Trouwens:

    Heb met mn geheime missie toch nog een 8 weten te scoren! Yahoo!!!

  • 25 April 2006 - 20:32

    Mivd:

    Yeh hakkers... zie deze codes maar eens te kraken.

  • 01 Mei 2006 - 20:06

    Dj:

    nou dat is milene weer hoor. Goede morgen milene. Wat een puzzel hey
    hahahah

    maarree foto'tjes zijn goed geluk zeg. lache man

  • 01 Mei 2006 - 20:06

    Dirk:

    en vooral die van dirk trouwens
    groeten dirk

  • 02 Mei 2006 - 17:34

    Jenten:

    Wie heeft er zin om in week 22 of 23 een dagje naar de efteling te gaan?

  • 02 Mei 2006 - 18:59

    00ellie:

    Jenten weet van geen ophouden met die party's van haar. Drie juni kan ik wel! Ben wel in voor feestjes van Jantien. Efteling wordt lastiger aangezien ik het die weken druk heb met werken en moet een pittig essay inleveren waar ik nog aan moet beginnen. (dat beloofd dus wat in week 22-23) Week 22 kan ik zeker niet. Week 23 moet ik tegen die tijd bekijken. Maar mss kunnen we een combi doen met dagje biesbosch op zaterdag 10 juni? Efteling is half uurtje vanaf Made. Vrijdag de 9e kan ik niet (heb ik een verplicht masterdagje op school)maar jullie kunnen dan wel gaan en dat jullie dan bv van vr op za bij ons logeren in Made?? En Jantien je komt in die tijd toch ook wel een keertje langs in Utrecht?? Oja en als je kunt: donderdag 1 juni is er een Sixpack feest in Utrecht. Wat een plannen alweer!! Ik zet het wel ff op www.watspokenwijuit.hyves.nl (hint voor Ray en Jan10)

  • 02 Mei 2006 - 21:05

    Ten:

    Party hardy! 10 juni sta ik in Bankok. Is het een idee om zondag 4 juni of ma de 5e naar de efteling te gaan?

  • 03 Mei 2006 - 11:20

    Raymond:

    Maandag de 5e is prima voor mij. Laten zo snel mogelijk de datum vastleggen dit ivm vrijnemen.

    FF een tip en verzoek aan iedereen doe je boodschappen bij de AH en spaar voor 6 euro korting op de toegangsprijs.

  • 07 Mei 2006 - 10:10

    Jantien:

    Wie stemt er nog meer in met de 5e of moeten we een andere datum prikken?

  • 07 Mei 2006 - 16:59

    Elianne:

    Mensen, ik moet eerlijk bekennen dat ik zó vaak in de Efteling ben geweest, dat ik niet per se mee hoef dit jaar. Het is nl ook nogal prijzig. Ik heb overigens 1 AH-zegel voor de liefhebber. Wat mij trouwens ook wel leuk lijkt; met mooi weer kanoën in de biesbosch. Golft iets minder hard dan het IJsselmeer..! Jullie hoeven die Efteling-plannen niet om mij te laten hoor. Ik vang jullie anders wel op in het Brabantse land na een vermoeiende dag achtbanen en sprookjes bekijken.

  • 15 Mei 2006 - 18:31

    Jantien:

    Hi! Ik kan 2 kaarten kopen voor de fiets 11 stedentocht. Is er iemand die met me mee wil fietsen? Leuk idee Elianne. Ik geef je volgende week wel even een belletje. Mn nieuwe nr per vrijdag avond is:
    00 31 644327136

  • 23 Mei 2006 - 22:23

    Elianne:

    Beste watspokenwijuiters, de volgende plannen zijn besproken tussen Jantien en ik:
    * Donderdag 1 juni: Da Vinci Code en daarna Sixpack feest (zie ook www.sixpack.nl ) Laat ff weten of je meedoet met 1 of 2 onderdelen van het programma!

  • 24 Mei 2006 - 15:17

    Raymond:

    Ik ben voor. Kan rond 1900 uur in Utrecht zijn die donderdag.

  • 25 Mei 2006 - 07:47

    Jantien:

    Idem voor mij

  • 25 Mei 2006 - 09:25

    Elianne:

    OK Leuk! Alleen nu moet ik nog wel ff zeker weten voor wie ik kaartjes moet halen voor het sixpack feest. Want Jantien jij kon mss toch niet? Kosten 9,-. Ik ga ze volg. Wk halen.

  • 29 Mei 2006 - 07:02

    Raymond:

    Ik ga ook niet naar het 6 pack feest

  • 29 Mei 2006 - 07:02

    Raymond:

    Ik ga ook niet naar het 6 pack feest

  • 29 Mei 2006 - 07:02

    Raymond:

    Ik ga ook niet naar het 6 pack feest

  • 29 Mei 2006 - 12:16

    E:

    Ja nu weten we het wel hoor RAY!! Jenten gaat trouwens wèl mee. Wist je trouwens dat alle jongens die een 6pack hebben gratis entree krijgen? Maar misschien kun je ons dan als goedmakertje tijdens de film laten zien hoeveel blokjes die barre roeitocht voor jou heeft opgeleverd :-)

  • 29 Mei 2006 - 18:45

    Dj:

    twee blaren zo groot als een hand. Niet bukken voor een bruk waardoor die een gruwelijk groot gat in zn kop heeft en ze een paar kiezen hebben moeten trekken. Dan zal van dat 6packie weinig terecht gekomen zijn vermoed ik. Trouwens een one pack is ook niet slecht hoor ray. weet er alles van
    ben trouwens donderdag vermoedelijk ook wel van de partij. en aangezien ik net niet aan dat sixpackie kom. is het toch ff te duur voor me. gr dj

  • 29 Mei 2006 - 18:46

    Dj:

    en bruk is natuurlijk brug

  • 31 Mei 2006 - 18:09

    E:

    OEPS dacht dat het een hele slechte grap was van Dirk maar was dus echt waar van die aanvaring met die brug..Sorrie RAY!! Beterschap en ik hoop dat je er morgen bij bent!

  • 05 Juni 2006 - 17:06

    Raymond:

    Mensen. Ik heb het idee dat alles weer zo werkt als het zou moeten. Heb geen last meer van hoofdpijn of duizeligheid. Morgen dus weer lekker werken.

  • 05 Juni 2006 - 20:02

    Dj:

    goed te horen dat het weer met je in orde is ray. Dan spreken we elkaar snel weer eens. Werkse

    gr dj

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 17316

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: