Roeiresulaten - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Roeiresulaten - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Roeiresulaten

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg

29 Maart 2005 | Nederland, Leeuwarden

Hoi allemaal,

Hier weer een berichtje van mij. Wij hebben zondag dan eindelijk onze eerste roeiwedstrijd gehad. Dit was de test om te zien hoe wij in het veld liggen. Boven verwachting zijn wij als vijfde geeindigd van de 30 boten in ons veld. Dit resulataat betekend natuurlijk dat we de komende tijd nog meer in de boot zullen zitten. We willen de volgende wedstrijd namelijk dit resulataat verbeteren en wellicht dat het mogelijk is om eerste te worden.

Voor actie foto's moet je maar ff kijken op onderstaande links:
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-34999.html
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-35000.html
http://www.nlroei.nl/Fotoboek-display-35001.html

Hoe gaat het verder met de rest? het is nogal rustig op de site......

mzzl
Raymond

  • 30 Maart 2005 - 15:54

    Elianne:

    HOI!
    Nou Ray, aan mij de eer om je als eerste te feliciteren met dit behaalde resultaat. Ben blij te horen dat je tegenwoordig gewoon IN de boot blijft zitten. Met mij is verder alles OK.Heb t alleen druk!! HEb deze hele week alleen maar excursies. Ik moest gisteren trouwens wel heel erg aan Ray, Mar en Ber denken toen ik in Brussel liep en overnachtte in hetzelfde Hostel!!! Ik kon zodoende iedereen de weg leiden.
    doeiiiiiiiiiii xxx Elianne

  • 30 Maart 2005 - 15:56

    Elianne:

    BTW Raymond je kijkt wel wat zuur op de foto's!

  • 30 Maart 2005 - 18:13

    Jantien:

    Raymond,leuke foto's! Je ziet alleen wel wat witjes van de inspanning.

    Met mij alles goed hoor! Druk bezig met de stage en 's avonds fanatiek aan het sporten. Heb morgen mn eerste voetbalwedstrijd tegen FC Volendam. Binnenkort een internationaal tournooi in Belgie (wel vet!). Van het weekend gekanoed en gemtbd in de Ardennen. Ook heb ik meteen ff gekeken of ze in Maastricht al bezig zijn de wegen voor te bereiden voor de Amstel Gold Race..
    K heb trouwens een nieuwe wielrenfiets gekocht. Die oude ging echt niet meer. De banden waren helemaal door. Moet t nieuwe fietsie nog wel helemaal in fietsen..

    Raymond, je hebt helemaal gelijk. T is veel te rustig op de site. Elianne, kijk je wel uit dat je niet overleerd raakt?

  • 01 April 2005 - 16:19

    Berrie:

    Hallo allemaal!

    't Is inderdaad errug rustig op de site (ook van mezelf) en daar gaan we eens verandering in brengen! Hoe gaat'ie verder met jullie? Lekker genieten van het zonnetje? Dirk: Ben je al begonnen vandaag met je baan? En Ray alweer meer aan het roeien? Vandaag heb ik al getraind met racefietsen en vanavond ga ik naar spinning. Meer kan ik ook niet doen! Ik moet zeggen dat het allemaal nog niet heel lekker gaat, steeds het gevoel dat ik met een halflege achterband fiets...Hopenlijk gaat dat nog weg voor 16 april! Ik zou zeggen: Iedereen succes met alles en ik ga de site ff wat vaker bezoeken! En oh ja: Zou het misschien leuk zijn om samen iets af te spreken voor 5 mei? Maakt me niet zoveel uit waar, L'den is ook altijd erg gezellig! Doeiiiiiiii!

  • 01 April 2005 - 20:29

    DJ EN ELLY:

    Mensen,

    Hoest allemaal? Elianne en Ik uiteraard zitten hier in het zuiden te genieten van het warme weer. en cker te genieten van de allemachtige beroerde looks van Raymond in action. Maarja kan ie ook weinig aan doen, tis gewoon geen knapperd ;-)
    Ik ben me hier aan het voorbereiden voor het nieuwe hoofdstuk in mijn leven. Het hoofdstuk Voorne Putten/Hoeksche waard. Maandag moet ik anfangen. Vrijdag stond in de planning maar dat daggie hebben we laten schieten.

    Vande week ff een auto uitzoeken HEHEHEHEHE en dan gassen met die zooi. JAJA das heel wat anders dan een nieuwe fiets J.

    Wat betreft vijf mei lijkt ons wel een strak plan. houd nog ff een slag om de arm maar dat moet wel goed komen.

    Ik en Elianne uiteraard gaan er een einde aan breien. We zitten nu tenslotte al weer dik een half uur te tikken.

    Gegroet.
    Elianne & Dirk

  • 04 April 2005 - 16:06

    Elianne:

    Je maakt me bang Jantien met al jouw verhalen over je sportactiviteiten en de aankoop van een nieuwe fiets!! Ik ben net terug van mn 2e trainingstochtje en zit met zwarte olievlekken op mijn benen te typen. Het gaat gestaag vooruit. Vorige keer was ik na 25 km doodop en nu kon ik 40 km aan ole ole. Zit er ook een trekhaak op je nieuwe fiets??

  • 04 April 2005 - 17:19

    Jantien:

    Elianne, trekhaak kan geregeld worden. Maar ik heb gehoord dat het in de bezemwagen ook wel eens gezellig kan zijn. Ben gister naar mn oma gefietst. Heb dr rolstoel ff achter mn fiets gekoppeld en heb een rondje Uitgeest met haar gereden ;-). Gelukkig hoef je nog niet de Amstel Gold te fietsen, dus voor jou nog een paar weekjes extra traintijd! Succes

  • 11 April 2005 - 17:48

    Elianne:

    Klinkt goed Jantien. Fijn dat je bij de aankoop van je fiets ook een beetje rekening houdt met ons. Vandaag 50 km gefietst, zo ontdek ik nog eens wat van de omgeving Brabant. Dat bos is best leuk maar ik zou best graag weer een ritje langs de dockumer Ee willen proberen. NOg een paar weekies. MAAR ff wat anders. Hoe staat het met de 5 mei plannen?? EN: bij wie kunnen Dirk en ik overnachten? (we zullen ons gedeist houden)
    Vanuit Brabant: HOUDOE
    groetjes Elianne

  • 12 April 2005 - 08:16

    Raymond:

    Zozo jantien het kan niet op he een nieuwe kano een nieuwe fiets what's next....

    Over 5 mei ik weet niet wat percies de bedoeling is. Ik heb op 6 en 7 mei de 11 steden roei wedstrijd dus als jullie willen stappen ofzo kan ik niet van de partij zijn.

  • 12 April 2005 - 13:52

    Ber:

    Jemig Raymond! Is dit een poging de komende Olypische Spelen bij te wonen ofzo?? Wel goed om zo fanatiek te zijn hoor, maarreh, 's Middags kan er nog wel 1 biertje af toch?! Doeiiiiiii!

  • 12 April 2005 - 17:50

    Raymond:

    NEE TOCH dat meen je toch niet Raymond. Dat vind ik echt heel jammer.Maar je kan wel ff mee wat drinken toch? En ben je 30 april met Koninginnedag ook in Lwarden? Misschien zijn wij er dan ook ivm 11-merentocht op 1 mei

  • 12 April 2005 - 17:51

    Elianne:

    HAHA had ik Raymond als naam ingevuld. Lekker slim ;-) (ik was was het hoor)

  • 12 April 2005 - 18:25

    Elianne:

    HAHA had ik Raymond als naam ingevuld. Lekker slim ;-) (ik was was het hoor)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 17366

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: