Zuurverdiende medailles; hoe groot is jouw pech? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Zuurverdiende medailles; hoe groot is jouw pech? - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Zuurverdiende medailles; hoe groot is jouw pech?

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg

02 Mei 2005 | Nederland, Utrecht

Hallo allemaal!

Nou nou dat was me het dagje wel! Eerst na een korte Koninginnenacht in Leeuwarden, om vijf uur op, zeven uur aan de start van de 11-merentocht in Sneek, je zes uur en 150 km lang je het apelazerus fietsen om je goed geconditioneerde teamgenoten bij te houden, na afloop een botsing op het parkeerterrein en onderweg naar huis met pech langs de weg komen te staan terwijl je nog niets hebt gegeten. Maar het was het wel waard! Ik vond het een topdag. We zijn weer wat bijgekleurd en bijgepraat, de kilo's zijn er weer afgevlogen en we hebben ze binnen: de medailles!!

Maar om ff terug te komen op de titel, mijn pech hield niet op met de stotterende volvo op de A27. De dag erna moest ik naar Utrecht. Omdat het regende, bracht mn moeder me naar de bushalte. Fiets mee zodat ik terug kon fietsen. Ik sta daar net 2 tellen: tas vergeten! Dus ik in de regen naar huis fietsen, weer naar bushalte etc. Eenmaal op de terugweg smiddags, fiets ik over een voorrangsweg en knalt er een auto bovenop me. Mijn fiets in de kreukels, Elianne in de kreukels. Ik had gelukkig alleen blauwe plekken en wat schaafwonden maar ik was wel geschokken. Tering. Die vent had alleen naar rechts gekeken en had me niet gezien. Wat een idioot. Later werd ik op het politiebureau opgevangen door een charmante agent. Dus het liep allemaal goed af gelukkig.

Hopelijk is de pech nu afgelopen want dan kunnen we er donderdag weer een mooi feestje van maken in Leeuwarden! Jammer dat je er niet bij bent Jantien! Oja Dirk heeft met Gerland gepraat. Hij komt ook en Stef heeft er ook heel veel zin in! Alleen Evert kan niet.

Tot donderdag! Groetjes van Elianne

  • 02 Mei 2005 - 20:32

    Jantien:

    Hey Elianne, ik heb je bericht ff geplaatst zodat de foto's bij het bericht konden. Nog spierpijn?

  • 03 Mei 2005 - 17:22

    Ber:

    Tjonge jonge wat een gedoe! Gelukkig dat je zelf niets had verder, behalve dan een flinke schrik in de benen! Ik bel je zo ff en iig tot donderdag!

  • 03 Mei 2005 - 19:19

    Gilles:

    Sjemig dat is niet heel weinig pech! Donderdag maar even compenseren. tot donderdag!

  • 03 Mei 2005 - 20:53

    Jantien:

    jezz, wel erg! Wat een pech. Elianne, mijn advies; Donderdag maar ff de pijn en schrik weg drinken. Heel veel plezier donderdag!

  • 03 Mei 2005 - 20:59

    Raymond:

    Nou dat gaat niet echt lekker zo hé Elianne. Ik hoop dat je van de schrik wat bijgekomen bent.

    Ik heb al zin in donderdag. Ik heb alleen de treurige mededeling dat ik niet aan alcohol kan maar verder ben ik gewoon aanwezig.

    Tot donderdag en idd jammer dat je er niet bij kan zijn donderdag Jantien.

  • 04 Mei 2005 - 12:50

    Marieke:

    Ellie, komt allemaal goed donderdag. Wij dragen je wel als je niet kunt lopen ;).

    xx marieke

  • 06 Mei 2005 - 17:42

    Ber:

    KOninginnedag was erg leuk hier in Leeuwarden! Ook in Volendam/Edam Jan10? Was vandaag wel vroeg om al om 8 uur mijn bedje uit te gaan. Maar ondersteuning van Ellie, DJ en Kootje bij de Bever scheelde een hoop. Hey, wat is eigenlijk het wachtwoord van deze site? Kan ik er ook een berichtje op zetten. Ik dacht dat het miscshien ook wel leuk was om deze site door te geven aan Stef, Gerland en Evert, kunnen ze ook een beetje op de hoogte blijven van Leeuwarden. DOei doei!

  • 07 Mei 2005 - 12:48

    Jantien:

    Koninginnedag? Je bedoelt zeker Bevrijdingsdag! Ik heb het donderdag echt top gehad. Vanaf 13.00 bij een vriendin op dr verjaardag gezeten en aan t begin van de avond ff de dijk op en naar t gat. Ik was echt kacheltje, niet normaal..en was vanplan niet te laat naar huis te gaan, want moest vrijdag ochtend weer om 7.00 de bus naar mn stage. Maar wat denk je..heb ik mn fiets in het doolhof op Volendam neer gezet, die kon ik natuurlijk niet meer terug vinden.. Echt balen, dus lag veel te laat op bed. Vrijdag op mn stage zeer brak. Waarschijnlijk ook door de happen die niet echt goed gevallen waren. Maar ach, t hoort erbij. Hoe was t in Leeuwarden?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 17364

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: