Weg met die hacker! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Weg met die hacker! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Weg met die hacker!

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2006 | Nederland, Amsterdam

ALLAAFFF allemaal!

Goeiedag zeg, hadden we gewoon last van een hacker! Maar niet getreurd, hij/zij/het had natuurlijk wel gelijk. Er kan wel wat meer action op de site. Vandaar een nieuw bericht! We moeten Jeandix tenslotte ook weer bijpraten over wat ze allemaal gemist heeft tijdens het Karreneval van onder de Hollandse en boven de Franse rivieren.

Het motto van 2006 was: Ziekoenog? Nou en koeien hebben ze gezien in de May. Ber, Mar en ik hadden onze koeienpakjes weer van de zolder geplukt incl. de naar koeien stinkende en zeer populaire oornummers. Deze keer hadden we ook onze eigen boer meegenomen: boer Chiel. In contrast en geheel dieronvriendelijk stonden toch wel Ray en Dirk in hun LEDEREN SM/ nichtenpak. Echt te smerig om aan te zien. Milène vermomde zich als schaatser en moest de hele avond vertellen hoeveel ze gewonnen had tijdens de Olympische spelen. Naast onze 'gang', waren er nog 26 andere feestgangers die met ons gingen steengrillen. We hadden trouwens een mooie aanbieding bij het eten: voor 20 euro eten en een drankje voor 1 euro (wijn 1,50). Uiteindelijk moesten we 32 euro pp betalen duss..

De dag na het feest, hebben we weer met kippenvel staan kijken naar de optocht en daarna was het feest echt afgelopen voor ons, snik snik. Behalve voor Milene die had heel wijs vrij gevraagd. En volgend jaar gaat Elianne ook vrij nemen whatever what. Ik heb het aan de lijve ondervonden dat het geen zin heeft om carnaval te laten schieten. Ik zal Jantien dan ook maar even inlichten over mijn persoonlijk tentamen-drama. Ik had werkelijk alles in werking gesteld om op carnavalmaandag om 9.00u een tentamen te maken in Wageningen. Uitjes verzet, van te voren geleerd, werk verzet, excursie half gedaan, etc. Zondag heb ik nog met een brakke kop geprobeerd te leren. Ging natuurlijk voor geen meter, dus wekker om 6.15 gezet. Ik netjes leren sochtends, op het station nog wat energiefood gekocht (Balisto en fruithapje). Zit ik in de trein te leren wordt er omgeroepen: GOEDEMORGEN U BEVINDT ZICH IN DE INTERCITY NAAR ENSCHEDE. Ik kon wel door de grond zakken!! Ik durfde niet eens te bellen omdat ik bang was dat iedereen in de trein mij een dom blondje vond omdat ik in de verkeerde trein zat! Ik via Amersfoort toch nog om 9.15u aangekomen op school; is het lokaal op een ander gebouw waar ik nog nooit van gehoord heb! Dus voor mij is het nu bewezen; ik ga voortaan gewoon carnaval vieren no matter what.

Ber kan ook nog meepraten over de nationale pechdag op maandag 27 maart. Zij was namelijk vanaf utrecht naar Leeuwarden gereisd om te werken (na lang moeilijk doen van haar baas over vrij vragen), hoefde ze niet te werken!

Wederom ook een bewijs voor Ber dat ze volgend jaar maar beter gewoon carnaval kan vieren. Gewoon NO worries, lekker feesten!!

Jongens zetten jullie er ook een paar leuke foto's op??

  • 02 Maart 2006 - 19:42

    Dj:

    je hebt het aardig verwoord dat carnaval elly. Tis wel gek maar het lijkt wel dat opeens niemand meer deze site vertrouwd. Jullie beginnen nu allemaal te mailen. ook een optie maar elly heeft de site niet voor niets gepimpt uiteraard. Dus voortaan de verhalen en reacties hier maar weer plaatsen denk. Verder alles goud hoor
    groetjs dj

  • 03 Maart 2006 - 20:31

    J:

    T is niet handig als we reacties op een nieuw paswoord op de site zetten...Ik heb voor het moment niet zo heel veel verhalen. Vanavond naar de bar, zondag skien en naar een voetbalwedstrijd. Echt leuk die verhalen over het carnaval. Had er graag bij willen zijn! Leuke fotos en ben benieuwd naar de rest. Prettig weekend allemaal! A+

  • 04 Maart 2006 - 18:15

    Raymond:

    Laten we het verleden achter ons laten en opnieuw beginnen. Dit moet Ellianne hebben gedacht. Ziet er leuk uit en geeft meteen een goede sfeer voor konningendag 2006.

    Hier alles oke. Na een meer dan drukke week heb ik ff aan het chillen in Brabant.

    mzzl

  • 05 Maart 2006 - 15:19

    Dj:

    Hier ff een update van het prachtig mooie eiland Texel. Heb ff een paar prachtig mooie fotootjes toegevoegd. Speciaal voor Jantien die vast graag een beeld wil hebben van het stelletje ongeregeld. Nou jantien bij deze.

    gr dj

  • 06 Maart 2006 - 19:23

    Tienie:

    Thanks voor de fotos. Echt hele foute pakjes..Als ik jullie zo bij elkaar zie staan, komen er heel wat rare verhalen in mn hoofd op; koeien, boer, leer, knuppel, hoorns, medaille..hmm. Die combi kennen ze hier niet in het besneeuwde Frankrijk. De day-after was zo te zien weer als vanouds. Ik ben blij dat ik geen wc's heb hoeven te vullen. Ciao

  • 12 Maart 2006 - 17:29

    Dj:

    zo zo jantien
    dus van jantien naar Jeandix en nu wordt het dus Jen Ten??

    gefeliciteerd
    gr dj

  • 16 Maart 2006 - 12:42

    Elianne:

    Hoii!
    Allemaal bedankt voor de gave geografische kadootjes en de party van afgelopen zaterdag! Was tof! Ik kan nu lekker genieten van de kaart, atlas voor junioren en de bamboestokken onder het genot van een bakje verjaardagsthee en cadbury-chocola. Mijn 25e jaar kan niet meer stuk! Hey en ff over Jantien's retour. Jantien, wanneer ben je er precies? MOgen we ook naar je presentatie kijken of is dat Nestle-geheim? Lijkt me verstandig om in een vroeg stadium wat af te spreken met iedereen. Groetjes!

  • 16 Maart 2006 - 22:33

    Janten:

    Sorry Elianne, dat ik je verjaardag heb gemist. Moet een gezellige fuif zijn geweest. Ik ga de 19e april naar Holland. Vrijdag de 21e wordt ik voor de bijl gegooid, dus misschien kunnen we die zaterdag mn neergang wegdrinken of op mn titel proosten! De presentatie is geheim..en zal plaatsvinden in IJmuiden. Zondag ga ik weer te retour naar het Franse land. Het lijkt me heel gezellig wat af te spreken!

  • 21 Maart 2006 - 18:41

    Milene:

    lijkt me zeker ook gezellig Jantien en ik ben ook weer helemaal opgefleurd door deze nieuwe kleuren! Jammer trouwens dat jullie niet op mijn verjaardag konden komen. Volgend jaar moeten Elian en ik het maar samen vieren...

  • 22 Maart 2006 - 22:52

    Elianne:

    Nou ik zal morgen Ber en Mar ook weer even gaan mobiliseren want dit lijkt natuurlijk nergens op. Ik stel voor dat we zaterdag 22 april ff wat afspreken. Wat gaat het worden: Leeuwarden, Utrecht of Volendam? Weten jullie nog een paar mooie slaapplaatsen of gaan we door tot de eerste treinen weer rijden??

  • 23 Maart 2006 - 10:04

    Raymond:

    Zaterdag 22 april lijkt me een goed plan. Locatie maakt niet zo veel uit. Ik denk dat slaap technische Utrecht op 1 staat en Leeuwarden geen optie is. Elianne heeft goede vervaring met stappen in Utrecht dus wie weet is dat wel een optie.

  • 23 Maart 2006 - 18:24

    Tien:

    Hey.Utrecht gaat voor mij niet lukken.Ik heb met mn zus (en Keesjan)afgesproken samen een feest te geven de 22e in Edam. Het idee is eerst op ons afstuderen te proosten (in HET Thomas café) en daarna aan de rol te gaan in Volendam. Jullie zijn meer dan uitgenodigd en slaapplaatsen kunnen weer geregeld worden!

  • 23 Maart 2006 - 18:56

    Dj:

    voor mekaar zo te horen, jantien.
    Het maakt mij allemaal niet zo gek veel uit. lijkt me allemaal wel gezellig. Raak wel avonds richting plaats van bestemming ivm activiteiten.
    maar moet goed komen
    gr dj

  • 24 Maart 2006 - 00:02

    Elianne:

    Klinkt prima! Ik ben aanwezig de 22e!

  • 27 Maart 2006 - 21:28

    Mar:

    jaja, daar ben ik weer. Ik ben inmiddels verhuisd naar een kamer met internet. Dus ik kan weer wat vaker deze site lezen enzo. Das wel fijn. Ik woon nu vlak bij ellie in de buurt. Gezellig. Maar als ik het goed begrijp is er de 22 een feesie bij jantien in Edam? lijkt me gezellig. ik zet het vast in mijn agenda.
    groetjes!

  • 28 Maart 2006 - 16:31

    Dj:

    gefeliciteerd mar, Lekker hoor ff een beter stekkie. Dat eeuwige gezanik aan je kop dat ben je ook snel zat. Feesie van j10 moet goed komen heb ik t idee. altijd leuk volendam. Maar wel ff beter aankleden denk ik anders wordt het weer een lichte longontsteking voor dirkie.
    gr dj

  • 28 Maart 2006 - 17:53

    Jantien:

    Gefeliciteerd Mar met je nieuwe stekje! Top dat jullie willen komen. Ik kan alvast een tipje van de sluier geven. Het thema is 'sport'. Moet goed komen denk ik! Tot snel.

  • 28 Maart 2006 - 18:04

    Ellie:

    Nou dat komt zeker mooi uit. Milen en ik zijn van plan om de 22e de ronde van NH te fietsen dus hoeven we niet te douchen en om te kleden... zijn we meteen strak in pak. Milen stuurt nog ff een mail rond naar de fietsers onder ons. We dachten aan 60 of 100 km om mee te beginnen dit seizoen! Ik zou zeggen: Join de club stelletje luie donders en gaan weer met die banaan!

  • 29 Maart 2006 - 07:49

    Raymond:

    Ohnee een thema feest, het moet niet gekker worden:)Ik zal mijn roeipakje de komende weken ook niet meer wassen dan stinken jullie niet alleen.

  • 29 Maart 2006 - 16:52

    JANTIEN:

    COOL!!!Ik ben van de partij voor de ronde van NH! Vraag de fiets van mn pa wel te leen. Ik voorzie dat de active fietsers dus een hapje blijven mee eten?? Ik ben voor de 100km.

  • 29 Maart 2006 - 20:05

    Mar:

    Sorry jongens, maar waarschijnlijk kan ik toch niet komen. Ga (zoals het er tot nu toe uit ziet) naar ierland voor mijn werk. Ook wel leuk natuurijk, maar was er graag bijgeweest.

  • 29 Maart 2006 - 20:07

    Mar:

    Sorry jongens, maar waarschijnlijk kan ik toch niet komen. Ga (zoals het er tot nu toe uit ziet) naar ierland voor mijn werk. Ook wel leuk natuurijk, maar was er graag bijgeweest.

  • 29 Maart 2006 - 20:10

    Ber:

    Hoi allemaal! Hoe gaat'ie ermee? Hier in Utrecht is alles goed, vanavond gaan Mar, Ellie en ik ff de bloemetjes buiten zetten! Ik ga ff kijken of ik de 22e ook erbij kan zijn! Lijkt me gezellig, gebruik ik m'n wielrenpakje ook nog dit jaar! :-S Doei!!!

  • 31 Maart 2006 - 17:48

    Gefrustreerde Afstudeerster:

    Ber, je brengt me ôp een goed idee. Het vHall shirtje mag wat mij betreft die zaterdag ritueel worden vernietigd..DIE ga ik dus aantrekken!!!!

  • 01 April 2006 - 19:06

    Ber:

    haha, we kunnen wel weer als het bananenteam gaan! Niet op de fiets, dan dit jaar wel in de kroeg! Gaan met die banaan! Ik kom de 22e ook!

  • 03 April 2006 - 19:59

    DJ:

    Dag samen,
    Ik wou even mededelen dat ik een aanbod heb gehad voor het huren van een huisie van mijn voorganger in mijn werkgebied. Een grappig huisie helemaal vogelvrij. Afhankelijk van de prijs lijkt het me een leuk huisie. Voor de geinterresseerden onderjullie
    check. Mijn Hyves
    doeiiii

  • 06 April 2006 - 11:49

    Ellie:

    YO! Wat een plannen allemaal en dirk ook nog een nieuw huisje. Het gaat de goeie kant op met ons. Zoals het nu lijkt gaan alleen Milene, Jantien en ik NH onveilig maken per fiets. We kunnen nog wel een paar breedgebouwde, gespierde en geconditioneerde heren gebruiken lijkt me..Chiel, Ray is deze job niet wat voor jullie?? Of moeten we andere heren zoeken om achter aan te fietsen? En Jantien het aanbod om bij jou te douchen en eten neem ik graag aan! Ber en Mar nemen jullie de Van Hall bananenshirtjes mee? Wel leuk voor het feessie!!
    Verder alles goed met iedereen? HIer in Ut alles onder controle! Heb alleen geen les meer, dus alleen lezen en schrijven: saaaii! Ik ga dus maar wat meer werken en fietsen denk ik. En verder vermaak ik me uitstekend. Gister met Ber en Mar naar The Lion King geweest in Scheveningen voor maar 28 euro! (ipv 64) Was tof! En vanavond weer stapavond! Ray, als je meewil moet je maar ff bellen! We hebben een leuke tent gevonden! (Pakhuis bij Jans Kerkhof) Groetjes!

  • 07 April 2006 - 17:11

    Tien:

    Hé, met mij helemaal toppie. Ik heb net de uitnodigingen voor HET feest verstuurd, dus er kan in april geknald gaan worden! Van het weekend lekker relaxen in Geneve en volgende week weer op pad naar Engeland en Italie! Tot snel!

  • 12 April 2006 - 20:02

    Mielie:

    Jep heb de uitnodiging in het postvak gehad. Lijkt me supergezellig. we gaan dus als het bananenteam? Het lijkt me dat we onze fietsen niet mee het cafe in kunnen nemen, maar waar plakken we dan die bananen?

  • 15 April 2006 - 11:56

    Jantien:

    hi, slaapplaatsen zijn geregeld! Suzan heeft geen slaapplaatsen meer over, maar we kunnen maffen bij Anoeska in huis. Er zijn twee tweepersoons bedden en wat beddengoed aanwezig. We kunnen daar voor HET feest koken/eten met zijn allen en douche is aanwezig. Anoeska woont op het volgende adres:
    Hugo de Groothof 1
    1132 SJ Volendam
    Het lijkt me handig als we daar rond 17.30 meeten, zodat we om 20.00 in HET Thomascafe zijn.

  • 17 April 2006 - 20:06

    Elianne:

    Hey Jantien ff een praktische vraag. Ga je er vanuit dat we om 17.30 al wel of niet gegeten hebben??

  • 20 April 2006 - 13:56

    Jantien:

    17.30 niet. Het feest begint om 20.00, dus als jullie niet meeeten ongeveer 19.30 bij Anoeska? O ja, cadeau tip: nek portemonnee, slaapmasker, bagage labels, reiskussen voor in de nek, 1 dags reis rugzak, microvezel handdoek.

  • 20 April 2006 - 22:37

    Jantien:

    Hey, Anoeska vertelde me dat 1 twee persoonslucktbed lek is. Kunnen jullie hierom wat meer beddengoed meenemen als gepland? Thanks

  • 23 April 2006 - 19:45

    Dj:

    t was gezellig

  • 23 April 2006 - 21:42

    Elianne:

    Dat was het zeker! Wie gaat het verslagje deze keer intikken? (met foto's of zijn ze niet voor het brede publiek toegankelijk?)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 17320

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: