à France!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu à France!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

à France!!

Door: jandix

Blijf op de hoogte en volg

24 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

Zoals een aantal al van me hebben vernomen ga ik voor 4 of 10 maanden naar Frankrijk voor de tweede projectstage en eventueel afstuderen! Ik ga me lokaliseren in Veauche (bij Lyon), om te kijken of ik de smakelijkheid van een soort hondenvoer kan verbeteren. Daarnaast moet ik wat touren naar verschillende vestigingen om te kijken hoe het er daar aan toe gaat en of de honden t voer een beetje opeten.. Echte uitdaging, dus heb er heel veel zin in! Alleen nu heel veel regelen enzo..

Er worden voor de komende tijd aardig wat stapavondjes bedacht!!! YEEHH. Tot mijn spijt moet ik vertellen dat ik geen slaapplaatsen kan aanbieden tijdens de Volendammer kermis, omdat ik dan al in Frankrijk zit..

13 Augustus is er een party at Raymond's Penthouse, dus voor de geintesseerden..(Ray ik nodig ff iedereen uit hoor als je het niet erg vind..) Eerst de Hooghoudt drankvoorraad van Ray opzuipen en dan de hoofdstad van t land onveilig maken!! Ik ben iig van de partij.

Iedereen heel veel plezier en succes met vakantie vieren en werken!

CU.

  • 25 Juli 2005 - 08:08

    Elianne:

    Dus Jantien gaat haar eigen tour de france houden. (btw: hey jantien jij deed zeker je best om met rondemaster laatste te worden??)Ik ben waarschijnlijk de enige van de club die niet werkt en ook geen vakantie viert. Ik verveel me rot omdat ik door dat shitweer het huis niet kan verven (mijn bijbaantje; je moet wat he)Gelukkig ga ik volgende week van de 3e tot 12e naar Engeland met zusje en neef. Ik heb al gezegd dat ik de 13e terug wil zijn ivm het stapavondje A'dam!! Doeii

  • 03 Augustus 2005 - 19:59

    Dj:

    Samen, een zeldzaamheid, Dirk plaatst een bericht op zijn 'eigen' site. en die van ray uiteraard.
    Zit een beetje achter de comp in breda, nadat elly me voor 10dgn verlaten heeft. Ondanks dit probeer ik me hoofd bij het werk te houden. Het werk wat me btw steeds beter af gaat. Hoop dat het met jullie ook goed gaat en als het ff mee zit raken we naar adam volgend weekend. Dus ray sorry maar dat feest met al die meiden gaat dus niet door

    gegroet

  • 03 Augustus 2005 - 20:03

    Dj:

    Samen, een zeldzaamheid, Dirk plaatst een bericht op zijn 'eigen' site. en die van ray uiteraard.
    Zit een beetje achter de comp in breda, nadat elly me voor 10dgn verlaten heeft. Ondanks dit probeer ik me hoofd bij het werk te houden. Het werk wat me btw steeds beter af gaat. Hoop dat het met jullie ook goed gaat en als het ff mee zit raken we naar adam volgend weekend. Dus ray sorry maar dat feest met al die meiden gaat dus niet door

    gegroet

  • 14 Augustus 2005 - 08:20

    Elianne:

    HALLO! Jammer dat de housewarming niet doorging maar des te leuker dat Ray ons nu komt vergezellen in Utrecht!! (nu ik nog een kamer in utrecht)Dat wordt partyen!!

  • 14 Augustus 2005 - 12:52

    Ber:

    hey Ray!!

    Gaaaaaf dat je ook in Utrecht komt wonen!!! De Neude nog wel! Ik woon op de Adriaan Beyerkade nr 14. Dat iedereen het ff weet! Vanaf 1 september is dat mijn nieuwe stekkie! Tot snel dan en dan gaan we lekker op stap in Utrecht. UTRECHT HERE WE COME!!!

  • 15 Augustus 2005 - 07:25

    Marieke:

    Hallo allemaal,
    Hoe is het met jullie. Ik heb al een tijd niet meer op deze site gekeken. Jantien echt tof dat je naar Frankrijk gaat! En Ray, leuk dat je ook in Utrecht gaat wonen. Ik hou me nog steeds bezig met het PlatttelandsParlement iig tot 1 november. Daarna probeer ik een nieuwe baan te vinden. Hoop dat dat lukt, anders ga ik misschien ook nog wel naar Utrecht.... En als ik een topbaan vind, ben ik uiteraard vaak bij jullie in Utrecht te vinden!

    Doei doei

  • 15 Augustus 2005 - 14:13

    Chiel:

    Heeey Jean10. Grappig dat je naar (vlakbij) Lyon gaat. heb ik ook gezeten in mijn jongere jaren. Mooie stad hoor! En dan ook echt. En raymond, heb gehoord dat je in Utr. gaat wonen. Geinig! Hoe zit het nou met dat huisopwarmfeest?

  • 29 Augustus 2005 - 09:51

    Elianne:

    IK HEB EEN KAMER IN UTRECHT!! JOEPIEJEE toch gelukt! datum voor housewarming komt eraan

  • 03 September 2005 - 13:46

    Raymond:

    Zo maar weer eens even een update van mij. Al weer een tijdje niet online geweest. Woon inmiddels twee week in utrecht. Ik heb het best naar mijn zin. We moeten zeker nog maar een keer gaan huiswarmen in utrecht bij iedereen. Giel kom jij ook nog deze kant op?

    Verder bevalt het werk mij erg goed. Had niet gedacht dat ik het zo leuk zou vinden op te werken..... haha

    mzzlR

  • 04 September 2005 - 17:31

    Elianne:

    Datum voor housewarming (lees: roomwarming) komt ff iets later aangezien mijn nieuwe kamer bij nadere inspectie een redelijke zwijnenstal blijkt te zijn :-) Gelukkig heb ik Ber al bereid gevonden om me te helpen met klussen. Ik hoop volgende weekend te kunnen verhuizen. Dus nog ff geduld met het kolonisten mensen!!

  • 26 September 2005 - 19:48

    Elianne:

    Hallo!
    FF over het kolonisten; matthijs bedacht zich net dat hij woensdag naar een concert van de stereophonics ging dus het kan woensdag niet doorgaan. (snap echt niet dat hij niet liever met ons kolonist ;-) ) Fleur komt woensdag bij mij langs. Als jullie zin hebben kunnen jullie ook wel langs komen om wat te drinken. We kunnen het ook verzetten tot volg. week! doeii!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 17363

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: