Waar blijven die foto's Ray?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Waar blijven die foto's Ray?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Waar blijven die foto's Ray??

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg

04 Oktober 2005 | Nederland, Amsterdam

Hallooo!!

Hoe is het allemaal met jullie?? Sinds het vorige bericht is er alweer zoveel veranderd dat ik vond dat het hoog tijd was voor een update. Eigenlijk verwachtte ik een nieuw bericht van Ray met de meest actuele foto's van wat een deel van ons wat-spoken-wij-uit-team in Utrecht-city uitspoken!

Dus kom maar op met die foto's Ray!

Heb verder zelf weinig nieuws te melden.Ik vermaak me prima hier in Utrecht. Moet vanaf nu iets meer aan de studie gaan doen, dat wel! Chiel en ik hebben allebei een eerste 6 gehaald voor statistiek. Was ik wel blij mee, gezien mijn wiskunde-deuk. (t.o.v. knobbel) Minder is het akelige gebeuren hier in huize Tarwebol vorige week vrijdagochtend. Gelukkig heb ik het zelf niet mee hoeven maken maar voor degene die het nog niet weten: een huisgenote heeft een zelfmoordpoging gedaan. Niet echt lachen. Hier in huis is iedereen er best door aangeslagen. Het gaat gelukkig wel weer goed met het meisje. Ze ligt nu nog in het ziekenhuis.

Verder heb ik wel leuke huisgenoten! Als Matthijs strax terugkomt van zijn werk, gaan we ff bier drinken op zijn kamer omdat hij jarig is! Ik heb een ballon aan zijn deur gehangen en heb een taart met kaarsjes gehaald! (Oja voor Dirk en Jantien: Matthijs woont in de kamer naast mij)

doeiiiiiiii, groetjes Elianne

  • 05 Oktober 2005 - 10:55

    Geenstijl:

    Moet de eerste reactie dan ook nog eens uit het verre Frankrijk komen?? Met mij alles goed. Ben zeer benieuwd naar jullie foto's. Is er nog een watspokenwijuit fuif in het weekend van wk 42/43??

  • 08 Oktober 2005 - 15:15

    Raymond:

    Hey die Elianne,

    Tja die foto's is nog een puntje van aandacht. Krijg ze niet zo makkelijk op mijn PC. Verder alles chil hier hoor.

  • 08 Oktober 2005 - 15:19

    23 October:

    Hey mensen is het een goed idee om zondag 23 october af te spreken in Utrecht voor een watspokenwijuit fuif.nl.com@utrecht

    Heb Drik gesproken en zou er alvast rekening mee houden. Laat maar even weten wat jullie willen

  • 09 Oktober 2005 - 21:11

    Elianne:

    Op zondag? Nouja ik vind het best. Bij wie? Ber, Ray of mij? Vind het gezellig als jullie bij mij komen maar dan moeten jullie wel op de grond zitten!! (is een beetje krapjes met zn alles) En wat zijn dan de plannen? Eten met zn allen? Of uitgaan? Of kolonisten? Of Ha-boeren? Zeg t maar!! Ik vind het allemaal leuk! (lekker makkelijk he)

  • 13 Oktober 2005 - 11:21

    Jantien:

    Ik heb geen voorkeur, maar ben WEL van de partij!!!!
    Misschien zondag middag koken, eten, kolonisten (haboeren etc) + borrel en daarna nog even de stad onveilig maken??

  • 14 Oktober 2005 - 15:49

    Raymond:

    Klinkt allemaal goed. Lijkt me prima id om zondag af te spreken en dan vervolgens te zien waar het schip strand.

  • 23 Oktober 2005 - 13:17

    Milene:

    Het is duidelijk dat deze site bijna beheerd wordt door slechts drie mensen! Daar moet ik natuurlijk iets aan doen! Ik ga mezelf dus ook maar eens in de mailinglist zetten, zodat ik op de hoogte blijf van wat jullie allemaal uitspoken!

  • 27 Oktober 2005 - 16:54

    Jantien:

    Ben weer veilig aangekomen in het Franse land. Ik vond het echt een gezellige zondag middag/avond. Die moeten we dr in houden! Succes allemaal!

  • 29 Oktober 2005 - 21:18

    Milene:

    nou, ik wilde een nieuw bericht plaatsen, maar ik weet het ww niet meer...
    Goed om te horen dat je weer goed aangekomen bent in het franse land, alleen jammer dat dan net blijkt dat er feestdagen zijn en dat je dus best nog een dagje langer in nederland had kunnen blijven.
    Ik vond het zondag ook gezellig en zeker voor herhaling vatbaar. Uiteraard wil ik dan mijn titel wel verdedigen!

  • 04 November 2005 - 08:37

    Elianne:

    Daar ben ik weer. Tis wel een beetje stil rond het Friese deel van ons team... Maarre Dirk kun jij niet wat foto's van de overheerlijke Sinterklaaspannekoeken op de site zetten?? Kunnen de anderen tenminste zien wat ze gemist hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 17361

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: