LE TOUR: de wedstrijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu LE TOUR: de wedstrijd - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

LE TOUR: de wedstrijd

Door: Elianne

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2005 | Nederland, Amsterdam

HOI!!

Wie heeft er zin in een wedstrijdje? Dirk, Milen en ik doen mee met www.rondemaster.nl Dan kun je per tour-etappe gokken op de winnaars. Ik heb ff een eigen pool aangemaakt. Onze league heet watspokenwijuitpool. Dus wie er zin heeft: join us!! Tis echt verslavend. Dirk staat na 1 etappe op kop en dat laat ik me niet zomaar gebeuren dus dit wordt een felle strijd!

groetjes Elianne

  • 03 Juli 2005 - 10:19

    10:

    Ik zal binnenkort ff op de site kijken. Gezien ik de ballen verstand heb van de tour heb je aan mij geen waardige tegenstander.. Laat mij maar zelf op mn fietsie zitten. Ik ga trouwens za de 23e juli naar Pleasure Island op het Java eiland in Amsterdam(www.pleasureislandfestival.nl). Als er nog geinteresseerden zijn om mee te gaan...hoe meer zielen hoe meer vreugd!

  • 04 Juli 2005 - 09:01

    Elianne:

    Yo Jan10! Wat voor feessie is dat? Ik wil misschien wel mee aangezien iedereen om mij heen in juli toch gaat werken of op vakantie is.. Ik heb trouwens ook de ballen verstand van de tour maar met een beetje zoekwerk en mazzel ben ik gisteren toch gestegen van plaats 25000 naar 15000. Helaas NÈT niet genoeg om dirk en neef Radboud in te halen maar er zit schot in de zaak. OJA 28 april 2006 gaan we met een groep naar de Golden Earring in Tilburg (013). Wie er mee wil moet ff kaartjes regelen! BTW: cool Ray dat je een kamer hebt. Wanneer is de housewarmingparty??

  • 06 Juli 2005 - 16:01

    Diez:

    yoho Elianne. Pleasure Island is een dancefeest op het Javaeiland achter Centraal Station. Je moet maar ff op de site kijken (www.pleasureislandfestival.nl)! T klinkt allemaal een beetje fout, maar t is natuurlijk wat je er zelf van maakt..;). Eigelijk gewoon een dagie lekker dancen! Leuk als je mee wil,de kaartjes zijn 37,50. Verkrijgbaar bij de ticketbox.Slaapplaats kan natuurlijk geregeld worden!

  • 06 Juli 2005 - 16:03

    PS:

    GE lijkt me leuk, maar moet eerst ff afwachten waar ik tegen die tijd rond hang.

  • 08 Juli 2005 - 14:40

    Elianne:

    DUSS een dagie lekker dancen.. Hmm, zoals jullie waarschijnlijk wel weten doe ik niets liever dan dancen maar helaas moet ik verstek laten gaan. Heb t namelijk heel druk met eh.. (vakantie vieren?) Nee maarre doe mij maar een ander leuk feessie. Heeft iemand nog wat leuks in de planning? De kermis in Volendam staat al vast he?!

  • 10 Juli 2005 - 19:05

    Hozee!:

    Nou Elianne, het is temet een openbaar gesprek met zn tweeen aan t worden. Jammer dat je niet mee gaat naar Pleasure Island. Tuurlijk heb ik vanalles in de planning staan! Tis zomer dus overal vollop feest, daarvoor hoef ik niet op vakantie! In monnickendam zijn stadsrechten feesten aan de gang. Echt grappig, iedereen loopt in oudhollandse kleding en de stad is geheel in oudhollandse stijl (www.monnickendam.info)! Volgend weekend daar dus ook maar even kijken. T weekend daarop is Pleasure Island (en middenbeemsterkermis!!!) en daarna heb ik een paar weekenden open staan. Misschien dat we dan met zn allen iets leuks kunnen gaan doen? Of zijn de meesten eind juli / begin augustus op vakantie??

  • 10 Juli 2005 - 19:11

    Koots:

    Tijdens de etappe, krijgt de renner druk van kwade sappen...staat zijn blaas op knappen en moet hij zijn urine laten ontsnappen...na ontbijt van pasta en haricot is de kans op overgeven groot...kosten is geen mooi beeld, maar het lucht op en dat scheelt...maar dan de grote boodschappen, het gezicht strak in de plooi, het publiek juicht en blijft klappen, en denkt...goh, wat rijdt die renner mooi

  • 10 Juli 2005 - 19:12

    Kosten:

    = kotsen

  • 11 Juli 2005 - 16:53

    Ber:

    Met zijn allen iets doen lijkt me leuk! Kunnen we niet alvast bij Ray logeren om de hoofdstad des lands onveilig te maken?? Ik ben idd wel eind julie en bigin augustus op vakantie, we kijken we ff, doei!

  • 11 Juli 2005 - 19:23

    Raymond:

    Zo zo heb al heel wat communicatie gemist hier op de site. Planning voor feesten worden alweer druk gemaakt. Wat mij betreft kunnen we best een keer een weekend te stappen in Adam. Heb nu nog een relaxst appartement waar iedereen kan slapen. Ik ga niet op vakantie dus zit zelf niet zo aan een weekend vast.

    Die tour wedstrijd ga ik maar niet aan mee doen. Daar snap ik al helemaal niks van.

  • 12 Juli 2005 - 08:17

    Jantien:

    Hey, ik werd er op mn stage op gewezen dat 21 augustus The ride for the roses wordt gereden. Dit is een tourtocht voor de kankerbestrijding (www.ridefortheroses.nl) en wordt dit jaar gereden in het westland. We kunnen ons als groep inschrijven en volgens de persoon die ik hierover gesproken heb is het net zo professioneel georganiseerd als de Amstel Gold. De afstanden zijn 25, 50 of 100 km, dus das goed te doen! Heeft iemand zin om me te vergezellen tijdens de tocht?

  • 14 Juli 2005 - 15:42

    Elianne:

    HOI HOI!
    Had me erg leuk geleken die Ride for the Roses maar zoals het nu lijkt, zijn Ber, Mar en ik dan een weekendje in Valkenburg en ik heb zo'n vermoeden dat we de 21e dan niet zo fit zijn..
    Hoe gaat het met je werk Ray? Heb je het naar je zin daar in onze grote hoofdstad? Het lijkt me leuk om een weekend te stappen in A'dam met zn allen. Misschien een keer in september als iedereen weer terug is van vakantie?
    Groetjes Elianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 17361

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: