De baan is geregeld nu het afstuderen nog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu De baan is geregeld nu het afstuderen nog - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

De baan is geregeld nu het afstuderen nog

Door: Raymond

20 Juni 2005 | Nederland, Amsterdam

Zoals een aantal van jullie weten had ik donderdag een sollicitatiegesprek bij Royal Haskoning in Amsterdam. En ra ra ik heb de baan gekregen. Had echt nooit gedacht dat ik zo snel aan baan zo komen. Het is precies in mijn studie richting :)

Ben nu dus druk opzoek naar woonruimte (in de breedste zin van het woord) in de Randstad. Dus mocht iemand iets weten dan hoor ik dat graag.

Verder mag toch wel gezegd worden dat het stappen van donderdag succesvol was. Het resultaat mag er dan ook zijn. Er is weer druk opgeruimd door een aantal van ons. Hierdoor is Leeuwarden een stuk schoner geworden, zijn eenzame zandhopen voorzien van een tweede hoop en zijn de boten weer geboend met de bezemwagen.

mzzlRaymond

• 20 Juni 2005 - 18:30

Elianne:

Helemaal top Ray! Dat moet gevierd worden! Ik ben tevens benieuwd naar het opgeruimde Leeuwarden dus redenen genoeg om as zaterdag weer eens een kijkje te komen nemen.Ik soe sizze; oant snein of sneun of wat het ook was. Vanuit een zonnig Brabant (34 graden) zeg ik HOUDOE!

• 20 Juni 2005 - 18:34

Ps:

Ik heb behalve Jantien geen kennissen in Amsterdam en omstreken. Misschien weet Jeandis nog wat mensen, die zit meer tussen die figuren die zich in bepaalde kringen begeven in dergelijke scenes. En zoals ik al eerder zei volgens mij zijn er genoeg opvangmogelijkheden te vinden in A'dam dus no worries!!

• 21 Juni 2005 - 08:58

Jdix:

Hye,goed te horen dat het nog steeds netjes is in Leeuwarden.Raymond,op je baan hoeven wij niet meer te drinken,want de icetea heeft zonder verdere gevolgen goed gesmaakt!Ik heb alvast wat voor je geinformeerd bij de AA Amsterdam en het leger des heils Amsterdam e.o. Gezien je profiel ben je bij beide organisaties van harte welkom!

Elianne,kermissen zat de komende tijd in N-H!Een echte aanrader is de M-Beemster kermis op 23 juli (en natuurlijk 2/3/4/5-9 V'dam).

• 21 Juni 2005 - 19:54

Hoppeta:

Ik zeg dat gaan we vieren met een aantal bieren zaterdag.

MOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIII

• 25 Juni 2005 - 09:05

Kaaspopster:

hey luitjes, heel veel plezier vanavond in Leeuwarden! Ik vind t jammer dat k er njet bij kan zijn. Volgende x beter! Grtjs

• 26 Juni 2005 - 16:32

Ber:

Hoi hoi!
    Was gezellig gisteren! Allemaal nog bedankt voor de leuke cadeau's! Ook Jantien, ondanks dat je er niet was. Doeiiiiiii!