tijd voor een nieuw bericht - Reisverslag uit Edam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu tijd voor een nieuw bericht - Reisverslag uit Edam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

tijd voor een nieuw bericht

Door: Jantien

Blijf op de hoogte en volg

05 Juni 2005 | Nederland, Edam

Hey Luitjes,

Ik heb zoiets van...het is wel weer eens tijd voor een nieuw bericht! Zoals sommigen al vernomen hebben ben ik bezig met een zeer belangrijk wetenschappelijk onderzoek voor de opleiding biermanagement aan T Barinstituut. Het onderzoeksvoorstel is door menig barganger goedgekeurd. Het doel van het onderzoek is om aan te tonen dat bij het nuttigen van meerdere alcoholische dranken op een avond met hetzelfde alcoholpercentage de kans op een kater kleiner is dan wanneer er meerdere alcoholische dranken op een avond met verschillende alcoholpercentages worden genuttigd. Tot nu toe is het onderzoek zeer succesvol. De eindresultaten zullen aan het eind van de zomer bekend worden gemaakt.

Gegroet Jantien

PS. Ber, is er bij jou zaterdag avond nog een gelegenheid waarbij er een meting gedaan kan worden? (oftewel, gaat je verjaardag nog door?)

  • 05 Juni 2005 - 20:29

    Voorzitter Van De AA:

    Dag mensen het wedstrijdroeien loopt ten einde dus ik heb een nieuwe tijdsbesteding gevonden. Als voorzitter van de AA mag ik deze actie natuurlijk niet steunen. Maar het voordeel van de AA is dat het anoniem is dus niemand die er achter komt........

    Ik meld me dus bij deze aan voor het onderzoek. Lijkt mij een zeer waardevol onderzoek waarmee de Nederlanders hun voordeel zouden kunnen doen.

    mzzlRaymond

  • 06 Juni 2005 - 17:51

    Ber:

    Bij deze stel ik mijn verjaardag beschikbaar om enige metingen uit te voeren. De datum is dan wel 25 juni geworden! Neem je zo'n blaas apparaat mee ofzo??

  • 06 Juni 2005 - 20:11

    Stappen Op Een Donderdag:

    Wie heeft er zin om op donderdag 16 of 30 juni te stappen in Leeuwarden? Slaapplaatsen zijn te regelen, doen we niet moeilijk over. Graag even een reactie of het je leuk lijkt en welke datum dan het best past.

  • 07 Juni 2005 - 06:54

    Stappen Op Een Donderdag:

    Wie heeft er zin om op donderdag 16 of 30 juni te stappen in Leeuwarden? Slaapplaatsen zijn te regelen, doen we niet moeilijk over. Graag even een reactie of het je leuk lijkt en welke datum dan het best past.

  • 07 Juni 2005 - 08:18

    ELianne:

    Goh, ik wist niet dat het T(hee) Barinstituut zich tegenwoordig ook begaf op alcoholisch gebied. Maarre ik stel me beschikbaar voor het onderzoek maar dan wel voor het bewijzen van het tegendeel. Ik wil me graaf aanmelden voor de groep 'gelijk percentage'.
    Ik weet niet wie het onderwerp stappen op donderdag op de site heeft gezet maar als er een slaapplaats te regelen valt wil ik wel hoor!!! 30 juni hebben wij trouwens de trouwerij van Jan Peter en Chickie maar misshcien kunnen we daarna op stap in LW. Die trouwerij is toch al om 12 uur afgelopen..

  • 07 Juni 2005 - 14:51

    Giel:

    Hoeei. Hier nog even een melding van het ontstaan van nog 's een gelegenheid om het onderzoek uit te voeren. 13 juni besta ik een X aantal jaren. Dit zou 17 of 18 juni gevierd kunnen zijn; wat het beste uitkomt. Er zijn genoeg slaapplaatsen beschikbaar (ouders op vakantie). Ik hoor t graag of t uitkomt, iedereen is welkom

    Groets Chiel

  • 07 Juni 2005 - 14:53

    Ow:

    gevierd kunnen worden trouwens..

    Ps Misschien is die 16e juni ook een optie.

    C

  • 07 Juni 2005 - 16:22

    Elianne:

    Wat een feestjes! Gelukkig ben ik dol op feestjes dus ik ben van de partij Chiel. De 16e komt mij wel uit (kan ik met OV) reizen. De andere data moet ik ff met Dirk overleggen. (ik kan op zich wel) LEUK!! ps. Chiel wat wil je hebben. ps2: Ray wat wil jij hebben? ps3: Ber wat wil jij hebben?

  • 07 Juni 2005 - 17:25

    Ber:

    Hoi allemaal!

    Op stap! Gezellig met zijn allen! Ik vraag me alleen af of de 30 een goed idee is. Met die rokjes en hakken enzo. De 16 kan natuurlijk zo-ie-zo Na de verjaardag van Chiel, lijkt me leuk!! Dan kunnen we tijdens de 30e altijd nog zelf ff kijken hoe het uitkomt enzo. Doeiiiiiiiiii!!!

  • 07 Juni 2005 - 17:26

    Ber:

    PS: De 25 na mijn verjaardag wordt natuurlijk ook stappen he!!

  • 09 Juni 2005 - 08:35

    Jantien:

    Een donderdag stappen in Leeuwarden kan altijd! Misschien kunnen we dat meteen combineren met de verjaardag van Chiel? Ik moet t alleen wel van tevoren weten, want moet die vrijdag dan niets plannen op mn stage. Ber, de 25e gaat niet lukken. Maar dan drinken we er op een donderdag wel een paar op!

  • 09 Juni 2005 - 20:01

    Jantien:

    Top Chiel, ik ben er de 16e! Volgens mij is het die vrijdag 'terugkomdag' op school, dus kan ik er wel een dagje tussen uit.

    Elianne, goed idee! Twee thee met een likeurtje dr'in!! Merci. (graag twee likeurtjes met het zelfde alcoholpercentage)

  • 14 Juni 2005 - 19:00

    10:

    Op verzoek van bepaalde personen heb ik de foto's van de glijbaan in de Borneostraat 2 toegevoegd. Uiteraard heeft dit plaatsgevonden na een ongeregistreerde alcoholmeting... K kan me nog wel de onverklaarbare rug en nekpijn herinneren van de week erop!

  • 14 Juni 2005 - 19:26

    Glijbaan:

    Dat waren nog eens mooie tijden. Eerst een rode loper jatten bij de Studentenvereniging en daarmee vervolgens van de trap af glijden........

  • 14 Juni 2005 - 19:36

    Ex-bewoner Borneostr 2:

    Hahahaahaha dat waren nog eens tijden ja!! En een dag later over de rode loper naar je voordeur...denk dat ik dat niet meer mee zal maken!

  • 16 Juni 2005 - 14:38

    Elianne:

    Mensen nog 1 keer: ik baal van die kl*te staking!! Zo dat is eruit. Ben blij dat we elkaar volgende weer zijn bij Ber's feestje. Maak er wat leuks van vanavond en tot volgende week!!
    PS Echt jammer dat ik jou dan niet zie Jantien. Wat is de volgende Stapplanning?? Is er binnenkort nog een leuk kermisje ofzo?

  • 17 Juni 2005 - 11:19

    Giel:

    Heey allemaal! Bedankt voor de fietsbroek nog (jullie ook elianne en dirk) kan ik wel gebruiken idd. Jammer dat jullie niet konden komen. Maar eris nog een herkansing volgende week! Adios

  • 18 Juni 2005 - 19:28

    Milene:

    Nou zeg, ik heb weer heel wat berichtenverkeer op deze site gemist. Een weekje in Groningen en je loopt meteen een eeuwigheid achter. Moet je nagaan als je in Groningen woont! Ik moet nog even nadenken over het feit of ik wil deelnemen aan het onderzoek. Zijn er kosten aan verbonden? Hoe is het geregeld met eventuele opgelopen schade?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Edam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 17368

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: