11 stedentocht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu 11 stedentocht - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

11 stedentocht

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg

08 Mei 2005 | Nederland, Amsterdam

De elfsteden tocht zit er op voor ons. We hebben er 20 uur en 15 minuten over gedaan om de tocht van 200 km te roeien.

Het weer was wisselend van mooi helder tot veel regen en harde wind. De meeste blaren op mijn handen trekken weg en de spierpijn wordt ook al minder.

Aan de tocht deden 80 teams mee waarvan 73 binnen 24 uur binnen waren. In ons veld (mix man vrouw)zijn wij als 6e geeindigd van de 21. Over alle categorieen zijn we 28e geeindigd.

Voor de fietsers die de tocht volgende week gaan doen alvast heel veel succes. En bernarda nog bedankt voor het aanmoedigen in de prinsetuinen.

mzzlRaymond

  • 09 Mei 2005 - 06:54

    Elianne:

    Gefeliciteerd Raymond! Je hoort bij de 11-stedenclub! Nu Dirk nog..

  • 09 Mei 2005 - 18:48

    Jantien:

    Hey Rayman! Gefeliciteerd! Echt een top prestatie. Zie ik nou dat de stuurvrouw alleen hoeft te zitten en dat jullie moeten ploeteren? Geef mij ook zo'n st(d)uursport! Nu de 11 stedentocht alleen nog maar schaatsen, wandelen, skeeleren, kanoen, zwemmen....

  • 11 Mei 2005 - 07:08

    Elianne:

    Dat kanoen laat ik wel aan jou over Jantien, het schaatsen aan Chiel, het skeeleren aan Marieke, het zwemmen aan Milene, het wandelen aan Bernarda, hihi

  • 17 Mei 2005 - 19:26

    Jantien:

    De 11-(barre)steden-tocht zit er voor ons ook op! De benen hebben hun werk weer gedaan! De tocht begon goed met alleen wat bewolking. Jammer genoeg kreeg Piet toch gelijk met zn miezer.. Dus de laatste kilometers waren zeer bar en koud. De wind was ook nog eens gedraaid, dus we hadden pal tegen. Gelukkig werden we bij de finish hartelijk verwelkomd door de ouders van Bernarda met een bloemetje en CHOCOLADE!! Echt weer top dus! Volgend jaar weer!

  • 17 Mei 2005 - 20:02

    Jantien:

    Elianne, Dirk, Ber en Raymond. Nog ff over zaterdag.. Het adres waar t is te doen is: P.Pietersstraat 17, 1135 GS te Edam. Vijf minuten lopen vanaf het busstation en met de auto als je Edam binnen komt de eerste rechts. Jullie hoeven opzich geen beddenspullen mee te nemen, want k kan genoeg slaapplaatsen creeren. T Gat gaat al om 1.45 dicht dus we gaan niet al te laat richting Volendam. Als er nog vragen zijn hoor ik het wel. Tot zaterdag!

  • 18 Mei 2005 - 13:38

    Elianne:

    Klinkt allemaal perfecto. Heb er onwijs veel zin in. Hey maar Jantien ik neem wel ff mijn slaapzak mee hoor. Hoef je niks te wassen enzo. (en wil mijn nieuwe fleece-binnenslaapzak uittesten)

  • 18 Mei 2005 - 17:20

    Raymond:

    Super hoor die elfsteden tocht. Ik had al gehoord dat het weer idd niet optimaal was. Hoe lang hebben jullie er over gedaan?

    Helemaal top als ik geen slaap spullen mee hoe te nemen.

    Wij zijn zondag eerste geworden met roeien. :) De foto's en een verslag zal ik nog wel een keer plaatsen.

    mzzlRaymond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 17362

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: