Het lijkt we Kerst - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Het lijkt we Kerst - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Het lijkt we Kerst

Door: Raymond

02 Maart 2005 | Nederland, Leeuwarden

Dag mensen,

Hier maar weer eens een berichtje uit het Noorden.

Het heeft hier vannacht gesneeuwd dat wil je niet weten en de gevolgen zijn enorm. Mensen kunnen niet meer met de auto naar het werk, er kommen onverwachts overal sneeuwpoppen uit de grond en op school zijn er computers in overvloed. Er zijn nu per student wel twee a drie computers beschikbaar.
Het Kerstgevoel zit er al aardig in voor dit jaar. Het is dan ook maar goed dat op nummer 157 de kerst boom 365 dagen per jaar staat (speciaal voor deze momenten).

Verder voor de mensen die het nog niet weten. Ik heb samen met Erik een afstudeer opdracht bij Hooghoudt in Groningen. Over twee weken gaat het dan echt beginnen......

Ik zou zeggen check nog maar ff de foto's om ook het kerstgevoel te krijgen.