Roeien en MTB-en - Reisverslag uit Waalre, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu Roeien en MTB-en - Reisverslag uit Waalre, Nederland van watspokenwijuit - WaarBenJij.nu

Roeien en MTB-en

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg

10 Juni 2006 | Nederland, Waalre

Hieronder een verslag van de elfstedentocht en een MTB tocht.

Elfstedentocht
Samen met een gecombineerde roeiploeg van div. verenigingen de elfstedentocht in roei boot. Milène zat mijn opgescheept in de boot en al snel was duidelijk dat Milène beter op slag kon roeien. Ik blijk beter te kunnen volgen dan het tempo aan te geven (verstand op nul en volgen maar...). Het eigen gemaakte tijdschema werd bij lange na niet gehaald we zaten veel dichter in de buurt van de sluitingstijden van de stempelposten. 23 uur een 20 minuten later is de finish gehaald. De handen vol blaren en na wat achteraf blijkt een lichte hersenschudding, blijkt dat we maar liefst 3 ploegen v/d 100 achter ons hebben gelaten en dat onze ploeg de tijd maximaal heeft gebruikt om de finish te halen. Met slecht een half uurtje speling waren we nog net op tijd binnen om het elfstedenkruisje te ontvangen.

MTB-en
Afgelopen donderdag samen met Jantien de omgeving van Bergen en Schoorl onderzocht. De voorbereiding wat natuurlijk top twee MTB's en een fiets kaart. We hadden ook drie fietspompen en een bandenplaksetje, geheel overbodig natuurlijk omdat MTB banden toch niet lek kunnen. Na een biertje op het strand, een zoektocht naar een manage en een skibaan kon de 14 km MTB tocht beginnen. Halverwege blijkt dat een lekke band toch mogelijk is. Alleen erg jammer dat de fietspompen en het plaksetje in de auto lagen. Een aardige Nederlander wist de band te plakken een Duister met schuldgevoel heeft de band opgepompt. Na de MTB tocht maar even een restaurant opgezocht. Via een omweg van de parkeerplaats in Bergen naar schoorl aan zee, over het strand naar Bergen aan zee en toen weer terug naar de parkeerplaats in Bergen was het restaurant snel gevonden en smaakte de pannenkoeken en pizza nog beter.

  • 11 Juni 2006 - 21:05

    E:

    Nu begrijp ik waarom Rocky de hond slimmer is dan Ray. Ik zou voortaan maar een helm gaan dragen als je gaat roeien of een achteruitkijkspiegel op de boot monteren. En ik zou ook niet teveel vertrouwen op die duitsers met schuldgevoelens. WK wedstrijd kijken in Utrecht was trouwens echt top! Ik was met Fleur, Matthijs en nog 4 anderen in cafe 't Pandje. Iedereen in t Oranje, echt gezellig. Daarna nog ff op aandringen in park gehangen. Wat kan ik toch slecht nee zeggen. Dus nu nog maar ff aan mn verslag..

  • 19 Juni 2006 - 11:31

    Jantien:

    Dat waren aardig wat km die we gefietst hadden. Gelukkig wordt ik hier met de taxi van plaats naar plaats gebracht (kost hier echt niets). Pannekoeken met hele bananen doen het goed als ontbijt. Ben verders noedel soep en andere thaise en malyse bende aan het eten. Veel gezellige wedstrijden toegewenst! Ik kijk met jullie mee!

  • 27 Juni 2006 - 13:41

    Miele:

    He Jantien, hebben ze daar ook pannekoeken en kabeltv??? Beter!
    En Ray: Ik denk maar zo: volgende keer is de kans groot dat we hoger eindigen!

  • 08 Juli 2006 - 11:41

    Jantien:

    Hier is het rustig geweest afgelopen maand! Ik ben nu op Kuala Lumpur airport aan het wachten op mn vlucht naar Amsterdam. Goede kans om mezelf even up te daten met al jullie belevenissen. Heeft de tijd stilgestaan in des vaderland? Ik ben zondag weer back in town. Het lijkt me gezellig wat af te spreken. Kom maar op met de ideeen!!

  • 18 Juli 2006 - 23:45

    Yonteen:

    Hey,nog steeds geen berichten!Hier in de US alles goed. Het is niet uit te houden zo warm, maar gelukkig is er AC.Mn appartement is super. Lekker ruim en er is een algemeen zwembad, jacuzzi en fitniszaal. Mensen op t werk zijn heel aardig. Volgende week ga ik alweer touren voor t werk; en wel naar New York! Tot horens

  • 18 Juli 2006 - 23:46

    Misterie Van De Week:

    Wisten jullie al dat de opa van Raymond en Jantien in dezelfde straat wonen???

  • 19 Juli 2006 - 08:24

    Misterie:

    Goed te horen dat de US of A je de American dream geeft; mooi huis met zwembad en een car.

    Die opa's van tegenwoordig zoeken elkaar op.

  • 19 Juli 2006 - 10:58

    MYsterie:

    Goh ik wist niet dat Ray en Janeteen familie waren/ zijn van elkaar. Het verklaart wel een hoop.. Zo te lezen heb jij het beter voor elkaar in de US. Ik ben blij dat ik kan werken en niet in sauna Tarwebol hoef te vertoeven de hele dag. Morgen neem ik mijn bed mee naar mijn werk, dan kan ik bij de airco slapen. doeii!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Waalre

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

15 December 2006

Nieuwjaar

24 Juli 2006

HET WEER

10 Juni 2006

Roeien en MTB-en

24 April 2006

Bliksembezoek van Jantien

01 Maart 2006

Weg met die hacker!
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 17311

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: